...

Hejjsan , idag skulle jag och jossan åkt till stan egentligen. Men så blev det inte eftersom hon kom på att hon skulle på träning vid 4 så då skulle vi inte hinna med så mkt, tråkigt. Men jag tror vi ska åka sit imorgon ist. Fast gud vad jobbigt att vakna så tidigt! Igårkväll/natt när jag satt vid datan så blev jag helt plöttsligt jätteförkyld! Inte roligt alls, och det är jag fortfarande *suck*. Men jag får väl hoppas att det försvinner snart. Jag orkar inte hitta på något idag, eller jasmine kanske skulle ringa mig lite senare så att vi skulle hitta på något, om hon inte kommer hem för sent från kimia. Usch vad jag känner mig tråkig men jag orkar verkligen inte göra något, vill bara sitta och kolla på film. Fast jag vill ha godis nu, och jag tror inte vi har något hemma. Och jag orkar inte gå och köpa hihi, jobbigt. Men aja, nu ska jag sluta tråka ut er med mitt babbel om ingenting haha, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0