Digital fotoram

Hejj sötnosar! Nu är jag nydushad och färdig för sängen, fast jag orkar inte sova riktigt än så det får bli ett litet inlägg. Mamma & Pappa har köpt en digital fotoram, man kan typ lägga in 1500 bilder på den. Vad roligt haha, förutom massa cpbilder på mig som finns där -.-' . Det tycker jag var bra att dom köpte, så slipper man kolla på samma bild hela tiden. Rolig grej! Imorgon tror jag att det är tennis, men jag är inte säker, jag och linn får väl åka dit och kolla. Sen missade typ alla i våran dansgrupp dansen som var igår utan att någon visste om det hehe, smart! Nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa min bok, love it! Godnatt och sov gott så hörs vi imorgon! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0