Dans

Hejjsan, skolan idag var pisstråkig, plus att jag hade superont i magen! Bra start haha. Juste, en lärare dog under lovet, :'( , R.I.P. När vi hade slutat så gick jag med Elin, daniella, johanna, linn, emma och maja till musiksalen och dansade i 2 timmar, kulkul. Jag spelade lite gitarr också hehe, gud vad jag tkr det är kul med gitarr! Någon annan som tycker det? ;). Efter dansen så följde jag med elin hem, herregud haha, vi åkte skridskor! Jag har inte åkt på 2 år, men det gick bra faktiskt. Trillade några gånger menmen, sånt är livet, så nu har jag ont i mina knän hehe. Jag lånade hennes lillebrors, eftersom han har samma storlek som mig, det var tur! Roligt var det iallafall. Till middag fick vi plättar, mums! Vi han inte göra speciellt mkt mer sen, eftersom att mamma kom och hämtade mig efter jobbet klockan 7. Nu ska jag väl sitta här ett tag, sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Titta lite på tv kanske, eftersom jag inte har några läxor, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0