Dans

Hejjsan, idag har skolan gått bra, tror jag? Kommer inte ihåg så mkt höhö. Men sista två timmarna så var det iaf elevens val, jag och jasmine håller juh på och fixar en skiss eller vad man ska säga till den. Vi skulle typ göra rutor och rita i så att det skulle bli lättare att få det som det ska vara, sen gör man samma sak på tavlan sedan.. Efter den lektionen gick jag och mötte elin, sen kom maja också. Vi gick och åt mellis, i love toast (med massa grillkrydda) och o'boy! Really great! Sen gick vi och bytte om i omklädningsrummet, där inne lärde elin mig lite mer av dansen hon håller på med ( som elin, jag och typ 4 till ska dasa till på nästa dansuppvisning). Med låten "like a boy" - ciara, jättebra faktiskt. Och efter det gick vi till dansen, jag klarade att gå ner i spagat en gång! Wohooo! haha. Dansade´i en timme, eller lite till kanske, sen åkte jag hem och åt middag. Sen nu sitter jag här, trevligt.... Ska väl hoppa in i dushen snart antar jag, pusshej! <3
(det gick inte att lägga upp den som video så jag länkar låten ist
"Like a boy" - Ciara)

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0