Circus

Hejj, kom nyss hem från dansen, det var jättekul. Låten vi fick dansa till var circus - Britney Spears, rätt bra låt att dansa till faktiskt. Vi han lära oss rätt mkt faktiskt! Det är så roligt med dans. Alyson satt med Jesper utanför och snackade medans vi andra dansade, för att hon hade ont i magen i think. Sen när vi skulle hem stog jag med emma, madde, alyson och jesper ute och snackade. Emma och Jesper är sååååå söta!! Jag vart en sarahrazzi och försökte ta massa kort på dom men jesper sabbade nästan alla genom att vända ryggen mot kameran -.- . Sen gick jag och emma hem. När jag kom hem åt jag middag. Sen har jag typ smsat emma och patrik hehe. Nu sitter jag här, snart borde jag väl göra engelska läxan.. Sen blir det tv! :D Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0