Bajjs'

Hejjsan.. Nu är jag arg :o. Bajjs på att jag har beställt en tröja, sen skulle jag och mamma hämta ut den idag, meeeen.. nä. Mamma hade typ beställt nått från en annan hemsida för några dagar sedan, och dom var tydligen mkt snabbare med leveransen, så jag och mamma trodde att det var om tröjan vi fått lappen. Men det var det inte, det som låg i paketet var det som mamma hade beställt -.-' , vilken otur jag har.. Men men, idag var det i alla fall konfirmation, vi typ lekte massa lekar, snackade och åt mellis haha. Jag fattar inte meningen med det där med konfirmation.. Varför började jag äns gå där haha? När jag kom hem åt jag middag och tog upp min hårspray som mamma köpte till mig. Jag borde plugga i min mattebok, det skulle tydligen vara klart tills imorgon, men jag hatar matte! Nu ska jag inte skriva mer hehe, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0