<33

Hejjsan, emma åkte hem för några minuter sedan, vi har verkligen haft det jättekul haha. Jag har spelat gittar och hon sjungit till det, hon sjunger bäst! Vi har tagit massor med bilder, haha, några seriösa och några, inte fullt så seriösa. Jag lägger upp lite bilder senare. Sedan visade hon mig en jättebra låt, jag tror vi lyssnade om den säkert 20-30 ggr minst :o! Juste, pappa har fixat 3000 gratis sms till mig nu, man har juh inte bara comviq kompisar lixom! Imorgon ska jag och emma som sagt ut och springa, eller jogga eller vad man nu kallar det :). Kommer säkert vara helt död efter det! Men det kommer kännas skönt efteråt iaf.
Det kommer ingenting roligt på tv idag, så jag kanske ska ta och läsa min bok? Det låter bra. Men nu ska jag gå, tack för en jätterolig dag emma älskling!
:D<33


jag&emma <33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Mihii, älskar dej oxåå sarah!<33

2009-01-12 @ 21:58:39
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: rebecca

sweet (:

2009-01-12 @ 22:39:14
URL: http://bergeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0