Tropic Thunder

Hejjsan, när jag äntligen skulle skriva ett inlägg igår så cpa sig internet.. Men iaf, igår käkade vi thaimat, supergott, vi beställde från restaurangen. Sen hade pappa hyrt "Tropic thunder" , fan vad den var bra haha, skitrolig film!! x'). Den rekomenderas verkligen haha. Nu ska jag inte berätta mer om igår, men idag gick skolan iaf bra, (franskaläraren dampa haha) , sista lektionen hade vi idrott, det var ganska kul, eller jag och jossan spelade badminton. Vi är bäst faktiskt, det lovar jag :D. Sen efter skolan gick jag hem, nu sitter jag här och snackar med emma på msn och lyssnar på musik. Fast snart kanske jag borde plugga lite höhö, pussssss :)<33'

"Tropic Thunder"
 
You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0