Torsdag

Hejjsan, jag har inte kunnat skriva idag, har inte vart hemma :). Efter skolan stannade jag kvar med Elin, Lina, Ida, Johanna, Emma och Linn för att dansa, vi lånade stora NO salen och en stor cd spelare eller vad man säger haha. Vi ska typ uppträda på kärleksmiddagen på torsdag nästa vecka, så jag och elin håller på och lära Ida och Lina den dansen, eftersom dom ville vara med. Sen kanske jag och elin ska dansa till "Like a boy" också.. Sen gick typ alla hem utom jag, Elin och Lina, vi stannade kvar och tog lite roliga bilder. Vid kvart i 5 gick jag och mötte Jennie utanför rasten, så vi gick in dit och spelade lite gitarr tills hennes pappa ringde. Då gick vi till något kontor(?) där han var, jennie ska tapetsera om sitt rum så hon skulle välja tapeter. Det blev röda tapeter med något csnyggt mönster på i typ guld? Sen efter det gick vi typ tbx till rasten igen och spelade gitarr och pratade. När vi inte orkade vara där längre gick vi och satte oss i hennes port, eller trappuppgången typ (inomhus). Där satt vi och snackade och åt lite godis (hihi), sen gick vi in till henne och typ lyssnade på hennes braiga skiva med gamla låtar på haha, snackade och så. Sen ett tag efter 7 kom mamma och hämtade mig. Hemma åt vi middag, sen typ satte jag mig och kollade på tv med familjen, det var roliga program haha! "halv 8 hos mig" och "sveriges värsta bilförare" tror jag den hette? Dom kan fan inte köra haha! Vilket långt inlägg det blev här, men nu ska jag hoppa in i duschen, pusshej! <3


Linn, elin bakom, johanna och ida på golvet och lina med grått

Elin och jag haha ;D

Jag & Elin :D

Elin, jag och Lina :)

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

SARAH!!! KÄKADE DU GODIS?! :O:O:O <33

2009-02-05 @ 23:03:30
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: lina

OMG! jag ser hemsk ut ;) HUr kunde jag gå till skolan så ;S

2009-02-10 @ 20:21:21
URL: http://kaaarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0