Tisdag

Hejjsan, idag gick skolan bra, förutom att det var aptråkigt.. Kommer inte ihåg speciellt mkt som hände idag, förutom att vi fick massor med läxor ;o. Nu har vi So prov/förhör på fredag, matteläxa tills på torsdag och svenska sak som ska vara klar tills nästa svenska lektion.. När tusan ska jag hinna göra dem läxorna? Man får väl ta det som det kommer haha. Efter skolan idag var det iaf konfaträff, jossan orkade inte gå så jag gick dit med johanna, linn och lina. Vi hade det rätt kul faktiskt, förutom när vi vart tvugna att äta oblat bröd.. Inte gott. Johanna stoppade ner sin i en blomkruka och jag lade min på hatthyllan hihi. Men nu ska jag ta och spela lite gitarr, jag har faktiskt lärt mig "Moment of truth"- Fm static! Den du! Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0