Tisdag

Hejjsan, nu kanske jag ska ta och betätta lite om idag. Efter idrotten idag så sminkade jag och jossan elin, awiie vad söt hon var i mer smink än bara mascara! Fast hon är jättesöt annars också men :). Sen så plattade vi hennes hår, fast hon vägrade ha hårspray, :/. Så vi ruffsade till det lite :D(I). Sen stack vi till lunchen, det var wienerkorv eller vad det hette, med potatismos (+ klumpar) , blä. På matten var det lite kul idag faktiskt haha, eftersom det är kärlekstema nu så höll vi på med det på matten också. Så vi ska hitta på egna frågor sen ska vi gå runt och fråga folk i skolan om vad dom tkr/skulle ha gjort , sen ska vi göra staplar eller vad det heter, (statistik?). Jag jobbar med jossan och elin, det var roligt att gå och fråga killar om vad dom tyckte haha. Men iaf, efter skolan var det konfaträff. Idag var det en polis som hette Erik som kom och berättade om sitt liv som polis eller typ hans jobb haha. Han ville inte sluta jobba? Aja, jag typ dog, skittråkigt, lite intressant ibland kanske. När jag kom hem käkade jag typ middag och så, skriver kanske senare. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0