Tisdag

Hejjsan, det känns som om jag inte har tid att skriva så mkt i bloggen nu för tiden , eller den här veckan haha. Men idag gick skolan bra, efter skolan var det konfaträff. Vi blev uppdelade 2 & 2, jag och lina blev en grupp. Vi skulle göra små "pjäser" om "guds 10 budord" eller vad det var. Vi valde ; du skall icke stjäla. Så jag var en gammal tand som gick med någonsorts kepp? med väska på, och Lina var tjuven haha. Men hon garvade så mkt så ingen fattade vad hon sa haha! Jaja haha.. Efter konfan gick Jossan och jag hem till mig, först typ pluggade vi lite, sen var det middag, jättegott. Sen gick vi upp och pluggade lite till, lyssnade på musik, och dansade hahahahaha! Jossans mammi kom och hämtade henne ett tag efter 7, då gjorde jag inte speciellt mkt, pluggade i typ några minuter. Sen vid 8 var det juh top model! Imorgon är det typ final, woah, undra vem som vinner.. Det blir säkert Mckey.. ;o. Nu ska jag typ läsa igenom No saken en gång sen vet jag inte vad jag ska göra... Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0