Tennis m Alyson

Hejjsan, idag var det sista skoldagen, tusan vad skönt! Fick tbx mitt no-prov idag, VG fick jag, jag är nöjd eftersom jag inte pluggade så mkt. Efter skolan hängde Alyson med mig hem, vi käkade toast m o'boy, sen satt vi typ och sjöng tills vi vart tvugna att gå till bussen. Bussresan var kul eftersom det var några som har någon sjukdom (om man kan kalla det så, men dom är knäppa iaf). Så dom satt och snackade om lite roliga grejer och vi lyssnade och garva haha. Väl framme på tennisen så tränade jag, och alyson satt och tittade på (sen fotade hon mig :o ). När min träning var slut så hjälpte hon mig att träna småbarnen, det var roligt, så söta dom är. Fast vissa är knäppa och taskiga ;o. Vi gjorde en lekbana som sagt hehe, dom tyckte det var kul, typ. Så tjänade man 100 kr idag också,väldigt bra sätt att tjäna pengar på om jag ska vara ärlig :). Efter tennisen skjutsade vi hem alyson. Imorgon ska jag vara med henne igen, trevligt värre! :) Men nu ska jag käka middag, tacos! :D   pusshej! <3

You know you love me! // Sarah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0