Tennis

Hejjsan, träningen idag gick bra, kände för en gång skull att jag fick anstränga mig lite! Skönt. Efter det stannade jag kvar och tränade dom mindre barnen, dom är så söta haha. Fast vissa är riktigt irriterande, men man får stå ut haha. Ikväll kanske jag inte borde vara uppe så länge, eftersom jag ska upp jättetidigt imorgon bitti. Jag ska vara vid kungsängens station vid 8, sen åker jag och Linn med Sara och hennes pappa (som skjutsar) till huddinge. Där ska vi vara klockan 9, eller hela kursen börjar då. Sen är vi där tills klockan 4, sen åker vi tåg hem. Sen samma sak på söndagen, skönt att få sova så länge *host*. Men nu ska jag sätta mig och titta på let's dance! Emma nu får jag äta godis! :D haha. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Haha, jaa sarah. Varsegoo:D<3

2009-02-06 @ 23:11:06
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0