Tåg is the shit haha

Hejjsan, kom hem för ett tag sen. Nu har jag klippt mig, det vart väl sådär. Blir typ aldrig nöjd när jag klipper mig haha, bara för att jag gillar mitt hår innan dom klipper av det. Efter stack vi till mammas jobb, så fick vi varm choklad haha. Det var mkt gott, fast då sa mamma att vi vart tvugna att skynda oss eftersom tåget vi skulle med gick om 3 min. Vi gick till stationen och så missade vi tåget haha, så vi väntade i typ 30 min på nästa tåg. När vi väntade på tåget kom det ett fjortisgäng haha, söta killar, grrr!! Dom kom och snackade med mig och jossan haha, fan vad roliga dom var! Sen när tåget kom hoppade vi på det och dom med, så dom satte sig med mig och jossan. Ena killen fick mitt nr haha, gullig kille det dära. Sen när jag och jossan skulle av tåget så hände det en kul grej haha, tänker inte berätta det faktiskt (a). Men iaf, jossan åkte hem för ett litet tag sedan, hon skulle på träning. Men hon kanske kommer tbx sen, (hon kanske ska sova här). För imorgon ska vi upp tidigt och åka in till stan för att shoppa och gå på bio. Kul kul, och nu blev jag hungrig, har bara käkat frukost idag kom jag på, inte bra. Men nu ska jag hitta på nått annat, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

wawawiwa, jag vet vad som hände (a)

2009-02-24 @ 18:34:12
Postat av: Sarah

Hahaha , (a)

2009-02-25 @ 15:05:34
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0