studiedag imorgon!

Hejjsan, skönt att ha duschat och kletat in sig med hudkräm/brun utan sol sak nu! Tusan vad skönt att vi har studiedag imorgon! Inte för att jag kommer få sova speciellt länge då men.. Äsch, ska juh in till stan med jossan och shoppa! Så det är det värt hihi. Jag ska köpa en present till en släkting, strumpbyxor, kanske ett par byxor om jag hittar några snygga, och så blir det säkert en tröja (om jag hittar någon snygg..) Nu har jag 870 kr att shoppa för, så jag borde hitta något tycker jag! Men jag och jossan tar iaf 10.15 till stan, sen måste jag vara hemma till 3 så att jag kan åka hem och käka mellis, byta om och gå*suck* till dansen. Jag kanske hinner klämma in ett inlägg där imellan någon gång. Nu tror jag ska lägga mig och läsa lite i "breaking dawn", känns inte som om jag kommer någon vart med den, går alltid och lägger mig när jag är för trött för att läsa.. Men jag vill ju veta vad som händer! Men nu ska jag krypa ner i sängen, sov gott! <3

En annan väldigt bra låt! Gillar refrängen haha


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0