Stan

Hejjsan, vilken jobbig dag det har varit! Fast det har vart roligt också såklart. I stan så gick jag och jossan runt i massor med olika affärer, fast vi han ändå inte med allt, jag kände mig stressad hela tiden haha, inte bra. Jossan köpte typ en kofta från H&M och ett jättebra shampo från någonstans. Jag köpte bara ett par strumpbyxor för 100 kr och en present, eftersom vi kom på att vi ville köpa en sak nästa månad som kostar 1000 kr, så jag måste spara lite innan jag kan köpa den, så det var därför jag inte köpte något annat. Juste, när vi kom till stan så gick vi på en gång och köpte varsin chai latte, i början var den god sen vart det skitäckligt! Så jossan fick min också haha. Vid 13.00 någon gång så gick vi till donken och käkade happy meal, mumsigt. Tyvärr blev det inte min&jossans favorit, lodis-donken som vi kallar den haha. Vi åkte hem med 14.43 tåget. Sen när vi kom till Bro så kom inte bussen jag skulle åka med, cpbuss. Så jag vart tvungen att gå hela vägen hem, och jag skulle liksom på dans klockan 4! Sen när jag kom hem så kom mamma prick hem också, hon bah; men sarah du vet ju att jag slutar tidigare på onsdagar så du kunde ha ringt mig så hade jag skjutsat dig. Onödigt.. Sen sprang jag in och böt om sen skjutsade mamma mig till dansen. Det gick ganska bra på dansen, förutom uppvärmningen, jag och daniella vart lite förvirrade hehe.. Den var slut vid 5 så då hämtade pappa mig. Nu blev det ett väldigt långt inlägg här ser jag haha, pusshej! <3


R.I.P Sigward! han var borta :( Jossan får hitta en ny kille ;D

You know you love me! // Sarah
 

Kommentarer
Postat av: Pinky

mmm, älska chai latte! =D Kram!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

http://piinkys.blogg.se

2009-02-04 @ 18:46:28
URL: http://piinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0