Stan

Hejjsan, igår var jag med jossan och shoppade, tusan vad kul vi hade haha! Jag orkar inte berätta allt. Jag hade bestämt mig för att inte köpa nått men det gick inte så bra (a). En tight randig kjol med dragkedja, en rosa t-shit och ett coolt linne fick följa med mig hem , lägger in bild sen kanske. Ska juh åka och shoppa med min mormor om typ 2 dagar också, sen typ på söndag med jossan igen, så det kommer bli mucho kul! Vi tittade också på "I taket lyser stjärnorna" , fan vad den var bra. Jag grät jättemkt och jossan grät ingenting haha, man måste få gråta :'). Oh herregud vad Samuel Haus är snygg! Det är han som spelade "Tsatsiki" när han var mindre, snyggooooo! Puss på honom hihi. Jag och josan kom väl hem någonstans vid 7 halv 8, så sov jag hos jossan. Treevligt värre, till lunch idag gjorde vi pankakor, mkt gott. Vi hade typ frysta blåbär(HAHA), jordgubbsylt, grädde, sirap, socker och chokladsås på dom haha, (inte allt samtidigt då). Men nu måste jag skynda mig, ska ta bussen nu som går halv till stationen, sen ska jag till Kista, sen hämtar pappa mig där så skjutsar han mig till mormor och morfar på Lidingö, så där kommer jag vara i några dagar, kulkul, saknar mormor och morfar, (jag träffade dom för några dagar sen men iaf :) ). Pusshej ha det så bra! :)<33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: j

kulkulkulkulkulkulkulkul ! :)<3

2009-02-25 @ 21:09:07
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0