Rosa pantern

Hejjsan, jag har inget speciellt att skriva om just nu men jag skriver lite iaf. Kycklingsalladen var jättegod, världens godaste bröd till var det också! Efter det läste jag dom sidorna som jag skulle tills imorgon och lyssnade på musik. Klockan 8 tittade jag med mamma och pappa på melodifestivalen, jag gillade den där rock låten med nina eller vad hon hette, alcazar var också ganska bra. Jag fattar int ehur alla röstar faktiskt om jag ska vara ärlig, på dansband och caroline af uglas liksom? Jaja, vem bryr sig.. Nu sitter jag och tittar på "Rosa pantern" på 4an. Eller just nu är det nyheter hehe. Kanske borde ta och göra klart min ena karta till SOn på måndag.. Vi får se, men pusshej. <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0