Roligt värre

Hejjsan, tennisen var askul fan! Jag ska fortsätta på torsdagar har jag bestämt mig för, man får 100 ggr bättre träning och jag lärde mig massa nytt. Fast det bästa var att tränaren lärde mig ett annat sätt att surva på, då sköt jag DUBBELT så hårt! Proffsigt värre! :D. Vi tränade i 1 tim o 45 min + lite fys (om man kan kalla det så, ja det kan man haha). Hemma har jag typ chattat med kompisar, dushat, tittat på tv och lyssnat på musik, asnajs. Ska väl ta och krypa ner i sängen och läsa lite, (älskar min bok, "breaking dawn"). Det känns som om jag inte kommer någon vart hehe, men det kanske beror på att jag inte läst på länge, håller på och bli bättre på det nu. Imorgon är det fredag sen är det lov! Tusan vad skönt det kommer bli, inga tidiga morgonar här inte! Men nae, pusshej! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0