Onsdag

Hejj, just nu sitter jag och chattar med eddie på msn och lyssnar på musik typ.Snart måste jag typ föra min franska dialog grej.gentligen skulle den ha vart klar i måndags hehe. Men jag var borta en dag när vi skulle vara i datasalen så det kan jag skylla på. Skolan gick som vanligt bra, jag var fett duktig och jobbade på matten :D. Juste, sen sa pirjo (våran mentor) att det inte blir någon kärleksmiddag imorgon eftersom det fanns för lite personal.. Så vi kommer typ få ha det någon gång efter sportlovet haha. Men det funkar det med! Efter skolan gick jag till rasten med Jasmine, där träffade vi Emma och patrik, han tog min jacka och satte på sig den sen tog han min väska också! Så gick han runt sådär i skolan hahahahaha! Han kunde knappt andas i den haha x). Men iaf, jag åt mellis sen med elin, daniella, maja och emma O sen gick vi och bytte om. Ett tag innan 4 gick vi till dansen, det gick faktiskt riktigt bra idag! Våran andra dans som vi mixar med "circus" är fett cool! Den heter "nice" - chris brown. Men nu måste jag plugga, pusshej! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0