Onsdag

Tjaah, kom nyss ut från dushen, and now ska jag berätta lite om dagen haha. Imorse hade vi träslöjd, (herrigud vad trött jag var). I början av lektionen kom Alex med tröjan jag skulle köpa av honom höhö, naaajsigt värre! Älskar den, :)<3. Den är skiitskön, varm och väldigt snygg! Sista två timmarna hade jag hål på fomen(extraval bild). Så då gick jag med jossan till hennes lektion haha, jag orkade inte gå hem.. Så jag satt där och gjorde korsord med henne, isa, lina och alyson haha. Usch vad tråkigt. Lite senare gick jag därifrån till idrotten ist, där spelade jag badminton med emma och patrik, ruuligt haha. Fast Patrik var taskig och bara sköt ner den prick över nätet på våran sida så vi vart tvugna att springa fram hela tiden -.- , sen när vi var framme och sköt över den sköt han längst bort haha! Men jag och emma var bäst :). Sen när vi slutade gick jag med elin, maja, emma och Linnea och käkade mellis, toast och multi is the shit. Sen var det dans vid 4. Det gick väl sådär kan man säga haha. Fick inte in stegen i huvet ;o. Men nu ska jag ta och rita lite, älskar det! Pusshej! <3

Min älskade tröja, <3  Tack alex!


You know you love me! // Sarah


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Haha, vi va luuugnt bääst:D<3

2009-02-18 @ 21:40:53
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0