Ojdå :)

Hejjsan, haha, alltså jag hinner typ inte blogga! Men nu ska jag berätta lite. Igår var det "tropical night" , jag var där med Alyson och Madde. Vi hade det väldigt roligt haha. Det var faktiskt riktigt många där! Vi typ blev iputtade och islängda av killarna som var där 24/7, fast vi lyckades putta ner dom också :). Vi åkte vattenrutshkanorna(?), det var bra att vi inte blev tillsagda haha, eftersom alla åkte tsm hela tiden haha. Haha juste, Amandus ville låna mina örhängen, fast jag orkade inte ge dom till honom, sen sa han att jag kunde ha hans solglasögon medans (ja, han hade på sig dom i simhallen) så vi bytte haha. Jag orkar inte berätta mer nu faktiskt, men kul hade vi i alla fall! Kom hem vid halv 12, så åt jag typ en macka sen la jag mig i sängen och smsa eftersom jag inte kunde somna, sen somnade jag haha. Idag har jag vart på Lidingö ett litet tag hos mormor och morfar, vi lämnade johan där, käkade middag/lunch, sen stack vi till Ikea, så där gick vi runt och tittade och köpte lite småsaker. Jag kom på att jag ville ha ljus till mitt rum så vi köpte 36 st små, som luktar vanilj typ :). Efter det åkte vi hem, så typ kommer jag inte ihåg vad jag har gjort? Men jag har iaf tittat på två filmer, den ena kommer jag inte ihåg vad den hette, men den var bra iaf. Sen tittade jag på "Beck-advokaten" tror jag den hette. Nu ska jag typ lägga mig och läsa om jag orkar, pussgodnatt! <3

 
mina ljuuuus :)                    Puss haha :D

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0