Massa plugg...

Hejjsan, Tittade på top model finalen idag, och det vart McKey som vann.. Jag tkr inte att hon skulle vinna! usch.. Sen har jag pluggat yttepytte lite på No skiten. Sen har jag gått runt och fotat, rätt kul faktiskt. Det är en läxa som vi har haft i 4 veckor nu typ, och på fredag ska den in, typiskt mig att göra allt sista dagarna så att man måste göra allt på en gång.. En bild blev riktigt cool faktiskt.. Jag ska fortsätta med den imorgon, sen måste jag hoppa över att hänga med Linn till tennisen, fan.. Så imorgon ska jag göra klart min franska dialog, fotouppgift och plugga allt till no-provet hehe.. jag kommer verkligen hinna allt också, (eller inte). Juste, imorgon bitti ska jag till tandis, hoppas jag inte har hål! Men det tror jag inte.. Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen krypa ner i sängen, måste gå upp klockan 6 imorgon -.- ... Godnatt! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0