Måndag

Hejjsan, förlåt men jag hann verkligen inte skriva igår! Tenniskursen hela dagen, sen att åka hem tog juh typ 1 tim och 30 min eller något. När jag kom hem käkade jag och sen gick jag och pluggade, (ritade kartor). Jag fick hålla på till klockan 11, fett jobbigt, och ändå vart jag inte helt klar. Jag var liksom astrött eftersom jag hade gått up klcokan 6! Så jag fick rita klart sista kartan imorse.. Men hela tenniskursen gick superbra och jag har haft jättekul! Alla 20 som gick kursen klarade den, det var typ bara den här gruppen som alla hade klarat sig i, duktiga vi var haha :). Men nu ska jag lyssna på musik och plugga till NO-provet på fredag. Pusshej! <3

Lite bilder från i helgen ;

Jag och Josefine haha :D<3

Linn :)<3
 
Tennisgrejer <3

Sara ville inte vara med på bild :( <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0