jobbigt

Hejjsan, jag vaknade ett tag efter 11, åt frukost och sånt. Sen gick jag och lade mig i sängen igen, eftersom jag fortfarande inte mår speciellt bra. Nu har jag suttit här vid datan och läst igenom några grejer som stod på en cd-skiva, som jag och Linn fick från tennisen. Det är 217 sidor som vi ska läsa igenom, eftersom vi ska gå på den där kursen nästa lördag och söndag. Jag har bara läst 15 sidor och orkar inte läsa mer hehe, det är fett tråkigt att sitta och läsa om att barnen ska tycka att det ska vara roligt att träna, och olika färger på banan, och hur man ska göra för att dom ska trivas, och massor med såna tips, snark... Bara 202 sidor kvar då, fast det läser jag nog senare. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film, hoppas ni mår bättre än vad jag gör, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Krya på dej sötnos!<3

2009-02-01 @ 19:51:08
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0