Hoppsan

Hejjsan, jag har inte orkat skriva i bloggen hihi (a). Men igår så hjälpte jag till på min lillebrors kalas, det gick riktigt bra faktiskt. Sen när vi kom hem så bakade jag havrebollar, då menar jag havrebollar inte chokladbollar! Dom vart ganska goda, fast vi hade ingen cocos hemma som jag kunde rulla dom i haha, så dom ser lite roliga ut. Sen så vart det lite brottom haha, skulle juh vara hos emma vid halv 6, så jag fick skynda mig att plocka undan allt, byta om, fixa naglarna. Sen så skrev jag ett kort och slog in presenterna från mig och jossan. Vi gav emma presentkort på monki 200 och ett på bikbok 150. Men jag han iaf dit i tid och jossan kom 1 tim och 20 min senare haha. Så alla käkade utan henne, kvällen var iaf jätterolig och mamma kom och hämtade oss vid 12. Lägger in massa bilder senare. Pusshej. :)<3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0