Hemma idag

Hejjsan, just nu sitter jag och snackar med jossan i telefon, hon tyckte att det var jättetråkigt i skolan idag haha. Jag förstår henne! Jag har iaf vart hemma idag, det var bäst så. Nu mår jag iaf bättre. För om jag hade gått till skolan idag så kanske jag hade blivigt sjuk imorgon ist igen. En sak som är konstig är att jag är yr hela tiden, fast jag har druckit mkt vatten och sånt.. Juste, jossan kom på att vi kunde åka till stan på onsdag ist eftersom vi är lediga då, jätteskönt! Sen tänkte vi att hon skulle sova här eller nått från imorgon tills på onsdag, fast det får vi se hur det blir med den saken. Min lillebror fyller 8 år idag, han fick massor med fina grejer, bla en cykel. Han kommer få mer saker ikäll av mormor och morfar, sen i helgen så ska juh alla till Lidingö, hem till min mammas morbror som också fyller år idag, så ska dom fira honom och johan där igen haha. Så då kommer han få ännu mer presenter :o. Synd att jag inte kan följa med dit, eftersom jag ska på min tenniskurs, bajjs på den.. Men nu ska jag gå, pusshej! <3



You know you love me! // Sarah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0