Fredag

Hejjsan, jag är astrött så jag kommer inte orka skriva så mkt. Men tennisen idag gick iaf bra, efter tränade jag småbarnen, jag kan alla namn nu! Tusan vad duktig jag är, det är säkert 20 st eller nått haha. Sen efter tennisen var det bara att hoppa in i dushen skiiiitsnabbt, sen klä på sig, sen kom våra gäster. Så dom åkte hem för ett litet tag sedan. Det var trevligt, mamma hade gjort supergod italiensk mat, (mamma är bäst). Imorgon ska jag upp tidigt, eller typ vid 10 blir det senast tror jag. Eftersom jag ska hjälpa till på min lillebrors och hans kompis kalas som dom ska ha, dom ska hyra en gympasal + matsalen (på en skola). Så jag ska vara med och hjälpa till där tills det slutar, alla ungar haha, hoppas dom inte är jobbiga.. Senare imorgon ska jag på emmas "födelsedagsfest" eller vad man ska kalla det :). Det kommer bli kul tror jag! Men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, jag skrev lite mkt iaf haha. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0