Fredag

Hejjjjjjjjssssaaaaaaan! Skoldagen idag gick bra, faktiskt.. Fast jag och jossan blev mulade av massa med killar -.-' . Fast jag lyckades iaf mula Olle lite och mosa en snöboll i ansiktet på Alex och kasta snöboll på Victor! Sen drog jag och jossan ut Elin, fast vi var snälla mot henne, vi kastade bara lite snöbollar :). När jag och jossan skulle till maten var det ett gäng killar som bah; Vi mular sarah! Sen började han den där som sa det kasta på mig hehe.. Och jossan hjälpte mig inte, sen kom alex också.. När vi äntligen kom in i matsalen åt vi, sen när vi kom ut stog han den där killen där igen med sina kompisar haha, fast jag kastade lite snö på dom den här gången faktiskt. Sen blev jag mulad haha.. Och Nicola försökte putta ner mig och jossan i snön fast han lyckades inte med det :D. På bilden håller vi på och designa egna små stolar, jag och jossan jobbar tillsammans, den blir feta cool haha! Men iaf, när jag kom hem käkade jag plättar, muuuuuuummmssssssiiigt! Nu sitter jag här, och ska snart byta om. Ska nog gå och göra det nu, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0