den enda saken i världen jag är bäst på (om jag får säga det själv)

imorron blir det skidoor, omg asså jag älskar att åka skidor de e juh skitkul fast tyvärr här i stockholms området så finns det juh inga brah backar men vi får se vad vi hittar på anyway så tänkte jag berätta lite vad jag shoppade i tisdags:(btw så va det jätte kul haha), en randig kjol med dragkedja där bak, ett långt svart gina linne :), en orange  liten sak som är fladdrig, mascara, vit eyeliner, jätte snygga jeans fr¨n gina och en tråkig grå cardigan, blir eventuellt mer shopping på lörda men tills dess :)  XOXO

you know you love me / Josefine

Kommentarer
Postat av: Sarah

" En orange liten sak som är fladdrig" omg hahahahahahhhah xD <3

2009-03-01 @ 17:32:12
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0