Bajjs

Hejjsan, det blev inte så att jossan skulle sova här, hennes föräldrar orkade inte skjutsa henne. Det var juh lite synd, men aja. Hon kommer till mig imorgon typ vid 09.50 eller nått, så tar vi bussen till stationen, sen tåget till stan. Så ska vi shoppa och titta på bio, kulkul. Tror vi ska se "I taket lyser stjärnorna", men är inte säker.. Undra om den är bra, någon som vet? Men nu ska jag nog gå och lägga mig eller nått, usch fan... Jag har inte tvättat av mig sminket än, vad jobbigt. Puss & Godnatt <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Dendär filmen verkar asbra! Jag har läst boken, vill se den typ superduper mycket "o <3

2009-02-23 @ 23:14:54
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: elin

den är fett bra! man typ grinar igenom hela..! :O boken är också bra..,låna? :D<3

2009-02-24 @ 10:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0