äppelskrutt

Hejjsan, rubriken har inget med inlägget att göra haha :). Det tog ett tag innan jag kom hem idag haha, först stog jag och snackade med jossan massor, sen skulle hon skita i att åka taxi hem sa hon, så började hon gå med mig. Sen såg hon att taxin kom, då kom hon på att hon inte orkade gå hem. Så gick hon ner till taxin, samtidigt kom alex, så gick jag med honom. Sen vände jag mig om lite senare, så gick jossan en bit bakom oss haha, taxin såg inte att hon kom så den åkte utan henne haha, stackarn. Så vi väntade på henne, så gick hon med oss. Så nu fick hon gå ända bort till lejondal.. Men men.. Just nu sitter jag och chattar med emma s, trävligt :). Vid halv 6 så ska jag på tennis, den håller på i typ 2 timmar, kommer bli skiitakul jue! Ska spela med dom som är några år äldre. Men nu ska jag väl ta och hitta på något, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha okej, Jo ni va grymma! :)<3

2009-02-19 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0