2 feb

Hejjsan, jag kom på att jag glömde att jossan inte kan blogga förrens på tisdag nästa vecka eftersom det vart något preoblem med deras data, hennes pappa skulle typ slänga den eller var det var. Så hon blir tvungen att använda deras bärbara, men det gick typ bara förrens på tisdag, nu vet ni. Nu har vi iaf ätiy middag, jättegott! Mamma hade gjort kycklingspett och lammfärsspett, saffransris och någon jättegod indisk sås och tsatsiki, sen en jättegod sallad och lite mer saker, lite indiskt inspirerat. Efter middagen så satt vi typ och snackade om lite allt möjligt, min mormor är så himla rolig haha. Man garvar typ hela tiden, mamma och hon hade typ värsta oseriösa diskutionen om jag vet inte vad det var, men kul var det iaf! Sen ringde våra söta små kusiner för att önska johan grattis på födelsedagen, sen fick jag snacka med dom också, man fattar inte speciellt mycket av vad lilla miranda säger, hon är typ 3 år tror jag, sötnosen. Filippa fick jag inte prata så mkt med. Nu ska vi typ snart fika eller nått. Pusshej! <3


You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0