The missing piece

Hej, luciatåget i skolan idag gick helt okej faktiskt, förutom att man glömde lite av texterna.. Sen gick jag till härneviskolan där jag ska praoa den här veckan, det var faktiskt riktigt kul haha. Kände mig smart för en gång skull! :D
Efter praoen åkte jag och mamma för att hämta ut min legitimation/moppekortsak, det är typ ett riktigt körkort fast för moppe och så är det legitimation samtidigt, fett ballt! Påvägen hem körde hon mig till skolan där jag och emma tränade till julavslutningen i ca 3 timmar, sen kom hon och hämtade mig igen haha.
Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, spelat guitar hero med min lillebror, spelat gitarr och sjungit, suttit vid datan och snackat med folk o.s.v. Men vi hörs imorgon, puss&kram! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0