Pulkaåkning

Hej bloggen, idag har jag haft det skitkul! Jag och jasmine gick och köpte godis och senare stack vi hem till ante. Där var jimmy, niklas och tim. Vid typ 19.00 gick vi ut och åkte pulka i 2 timmar mitt i skogen, sen gick vi hem till ante o så och sen vid typ 21.00 gick jasmine linnea och jimmy hem och då var det bara jag, ante, tim och niklas kvar så vi satte på en film, det blev "fredag den 13e", den nyaste eller vad man säger.. Den var läskig, och eftersom att killarna är så *host* tuffa, så höll dom på att skrämma mig hela tiden, lite lagon kul, eller inte! Sen vid typ.. 12? Gick vi ut och mötte en annan jimmy och elin E , sen gick alla och lämnade hem mig, snällt av dom (: .
Men nu kanske jag borde gå och lägga mig, jag ska ju träffa jennie imorgon, kommer bli skitkul! Vi ska åka på bio inne i stan, "old dogs", :D. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0