Ppplayerpia

Hej! Har inte blivit så mkt bloggning för min del! Men jag kan berätta lite vad som hänt, spännande huh? haha.
Nej men igår (fredag) så gick jag till skolan efter att praoen slutat och mötte emma, då gick vi hem till mig och övade inför julavslutningen, vi var inte speciellt seriösa hehe.. Senare vid typ 8 gick vi till centrum och mötte elin, då gick emma hem och jag och elin gick in på ica och köpte en massa frukt, nyttiga som vi är hihi.
Vi hade värsta myskvällen med fruktsallad och ansiktsmask och en massa snack! Vi somnade vid typ 4 haha, inte så smart eftersom att vi skulle upp vid 11 och senare åka och bada. När det var 20 min kvar innan bussen gick till stationen märkte vi det och fick paniiiiik, vi hade inte packat eller ens satt på oss våra kläder! Meen vi hann iaf som tur var. När vi kom till bussen ringde vi patriik, jag ringde tydligen och väckte honom för han hade inte ställt klockan på ringning.. Så vi mötte honom i jakan sen. Så tog vi 3 bussen till husbybadet och badade i typ 1 timme, efter när jag och elin skulle byta om märkte hon att hon hade råkat lägga sina byxor i en vattenpöl haha, så det vart tyvärr blött precis mellan menen på byxorna! Så hon såg ut som mr.bean när hon stog där och försökte torka dom hahaha. Sen åkte vi vidare till kista centrum. Där gick vi och åt på Levinsky's, asgott! Sen blev det julklapps shopping.
När vi skulle hem tog vi tunnelbanan bara för att patriik inte ville åka buss, sen gick vi fel väg o en massa så missade vi tåget. Sen när vi kom till centralen åkte vi till kungsängen ist bara för att ingen orkade vänta på centralen och det gjorde så att vi missade tåget mot bålsta eftersom att vi satt uppe och snackade och märkte inte att tåget åkte.. LYCKAT SÄGER JAG BARA. Så vi gick ut i snöstormen och satte oss vid en busshållplatts i typ en timme haha, sen kom bussen hem.. Då kom det ett typ fyllo och satte sig breve oss och började berätta en massa historier så att vi höll på att dööö av garv. Jag och elin råkar alltid träffa på fyllon på något konstigt sätt.. Men sen kom vi 3 iaf hem till mig, sen tog elin sina grejer o då gick patriik och elin till rasten. Jag har typ hjälpt familjen att klä granen, tittat på "grinchen" :D och slått in julklappar, jättemysigt! Nu blev det ett riktigt långt inlägg här.. Menmen, Puss&Kram! ♥

Elin förra sommarn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0