*Pangbom*

Hej, jag har inte gjort så mycket sen jag bloggade förra gången.. Eller jag har typ funderat på om jag ska orka gå ner och fixa popcorn eller inte. Så pigg är jag just nu, som sagt, det blev ju rätt sent igår. Men lätt värt det.
Jag kanske ska ta och titta på en film också, orkar inte göra så mycket annat nu. Nu såg jag att klockan snart är 22.00 så då behöver jag inte göra något heller. Underbart! :D
Imorgon blir det så att jag ska åka in med familjen till stan och titta på bio, "avatar", det kommer säkert bli jättemysigt! Klockan 6 ska min familj bort på middag och sånt och fira nyår, jag ska träffa elin. Vi ska ha en riktigt mysig kväll, titta på film, laga thai-mat, skjuta upp raketer (jag lovar att vi kommer dö eller spränga huset) och en massa annat. Emma och julia kommer förbi vid 10 och är med oss i några timmar. Tror det kommer bli en asbra kväll! Nej nu ska jag lyfta på rumpan och gå ner och fixa popcorn! Puss&kram! ♥

En bra låt och sen lite cam-bilder från igår.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0