My love should be illegal

de är sjuukt kallt ute och jag har inte uppdaterat typ sen ja kom hem från trysil aja, har väll hänt ganska mycke den här veckan lovely med andra ord?, aa kanske lägger upp bilder.
Kortfattat: Filmkväll hos ante, tjejkväll hos maja, shopping de hände mer men ja kommer inte ihåg just nu. Idag har jag iaf varit och shoppat i kista me mammi, hade massa presentkort och cash som bara låg och vänta kände jag, shopping kåt som jag är kunde ja INTE låta bli....hitta inte så mkt, blev lite besviken, för alla sa ju att de hade blivit så bra, hmm,....haha när vi skulle gå upp från garaget så kom det en galen(!) försäljare, shit han måste gått på nånting han va typ jätte hyper x). Köpte iaf en svart vanlig sjal till nyår, spetsleggins också till nyår, nån orange tröja, ett brunt skärp, present och till sist så smällde ja till med en brun björnborg väska för 700 som ja inte vet rikigt om jag gillar nu (haha jossan i ett nötskal). aja de va iaf trevlans :D.
imorron äre nyår och de blev inte enligt planerna eller nånting så istället ska jag på middag hos wolmestam me mina päron, de blir någ najs :)

You know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0