Lucia

Hej, idag blev det ändrade planer p.g.a min luciauppvisning, vi och familjen vi skulle till åkte in till stan i stället och gick på julmarknad och åt på restaurang, det var faktiskt jättetrevligt! :)
Sen sprang jag och mamma runt som galningar i alla affärer och letade efter glitter till lucianattlinnet haha, till slut hittade mamma det på Clas Ohlsson.. Klockan 4 började luciaövningen i kyskan men jag kom typ 1 timme försent hehe. Träningen gick jättebra och när vi tränat klart skulle alla gå in o fika i ett rum. Jag och jossan hade nog liiite för kul där inne, :D. (och emma, om du undrar vad vi hade gjort med din macka så hade vi lagt en stor smörklump under osten hihi) (a).. Luciatåget gick iaf bra, fast man glömde ju bort sig lite ibland, sen hade jag klackskor på mig så det var jobbigt att stå rakt i en timme :o . Här kommer lite bilder, ♥

Min fina fru! haha <3











hahahah skönaste, <3


Kommentarer
Postat av: Emmaa

HAHAHAHHA, ja sa ju att ni hade gjort nånting xD <3

2009-12-13 @ 22:46:04
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: J U L I A

sv: du är söötareeee :D <3

2009-12-14 @ 19:04:27
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0