Jossan snart 15 <3

Heeej, jag har inte bloggat på typ 2 dagar.. Men i fredags sov iaf patriik hos mig, vi var typ uppe till 5 o tittade på film haha, sen somnade vi.. På morgonen åt vi ben&jerry's haha, massa nyttigt!!
Senare gjorde vi iordning oss, jag gick till stationen när patriiks päron hämtade honom, åkte till kungsängen för att hämta the dricka he-he. Sen åkte jag hem, träffade micke, gick hem o gjorde iordning mig igen, packade, sen skjutsade mamma mig till jossan.
Hos jossan åt vi typ först middag, sen tårta.. Sen vart det full fart på allt! Daniella o isa åkte hem o hämtade typ vattenpipa o vodka, sen hände det en massa grejer. Ni får helt enkelt titta på bilderna som kommer, det var sjuukt kul! Senare vid typ 11 kom eric och jimmy och joinade oss girls.. Sen vid typ 12 gick vi en promenad bort till vattnet, skitmysigt haha, vi gick typ förbi ett stall och sen ner till en brygga, när vi var påväg tillbaka kom det 2 väktarbilar, så dom stannade och började snacka med oss och sa att någon hade ringt dom och haft klagomål på oss, vi gjorde ju ingenting (a)..
Aja, vid 1 gick typ alla hem, jag och jossan fortsatte att vara uppe till typ klockan 5, sen gick vi o sov.
Trevligaste kvällen! :)

Emma, daniella o ja <3

jag, alyson o maddish<3

Jossan & jag <3

Eliin <3

Hahaha, alyson o isa <3

Elin o jag <3

Hahah, elin, jossan jag o daniella <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: elin

MEN GUUUD! BILDEN PÅ DIG OCH MIG!!! XD HAHAHAHAHA! inte fiiin! :O ;)

2009-12-08 @ 15:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0