du måste tro på dig själv, för ingen annan gör det.

jaa hej bloggen va ett tag sen, så de har hänt ganska myke grejer, i torsdags bestämde jag mig för att inte åka till sundsvall cupen eftersom jag inte mådde särskilt bra, då hade jag inga planer för fredagen, inte särskilt roligt, men pappa kom med fetaste godispåsen till mej så då blev ja glad :) i torsdags så stog ute och snacka me nåra, då skulle jag smsa taxi gubben, van som jag är med att göra <3 så råkade jag göra det + en smiley, herregud asså., på torsdan kom mina hunter stövlar så ja hade på fredan, många som höjde på ögonbrynen haha. de va faktiskt sjukt kul i skolan i fredags o:, hade matteprov också, jag och eric sammarbetade liiiite. aaa de kommer iaf hända mkt i helgen, tex lucia på sönda tror ja, hoppas ja hinner. sen på tisdag så skulle ja och ida göra omprov och på måndan eller tisdan skulle ja på ef möte med pappa, på fredan tror jag det är volleybollturnering, vårat lag ska va såna hära greker haahahah. sen vid fyra så äre avslutning, och jag måste åka och shoppa punkt.

you know you love me / Josefine

Kommentarer
Postat av: ida

haha, jossan vi ska ju inte göra omprov, vi ska höja betyget bara :D

haha!!

2009-12-12 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0