Dålig uppdatering hihi

Hej bloggen! Nu är det ju så att man är väldigt upptagen nu när man är ledig, eller hur? ;)
Så jag har inte riktigt haft tid att blogga, nästan.. Men filmen jag såg med jennie var iaf skitrolig, värd att se!!
I tisdags fyllde min lillebror år, så vi åkte till lidingö och firade honom hos mormor och morfar. På vägen dit åkte vi förbi jakan så då shoppade jag ett par jeans från gina, jättesnygga ljusblå! Sen åkte jag hem till maja och resten av tjejerna som hade tjejkväll. Vi hade det skitkul verkligen! Vi var uppe till 08.00 på morgonen haha, sen sov vi till 12.. Senare gick jag till emma och har vart med henne tills nu. Vi har spelat guitar hero, spelat pingis, gitarr, snackat och massa mer. Vi hörs senare! ♥

Två bilder jag har photoshopat lite snabbt idag!

Crille & min emmaaa


Kommentarer
Postat av: Majabaja

det var mycket trevligt! :D btw, värsta gulliga paret ju! :D

2010-01-05 @ 00:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0