Coldness

Hej, känns som att jag kommer somna vilken sekund som hellst nu, jag blev jättetrött bara sådär..
Idag har jag iaf vart på praoen, det gick jättebra, fast småungarna var en aning dryga när dom inte fattade ett piss av det jag sa haha. Men jag gick iaf och tittade på invigningen av polishuset i centrum.. Elin, daniella, alyson o madde dansade där och emma's band spelade, alla var så grymt bra! Efter det gick jag till rasten och var där tills typ halv 5 eller nått. Patriik kom till rasten så följde han med mig hem sen, och nu har han nyss åkt. Jag funderar på att plugga lite faktiskt, skulle behöva det eftersom att jag har ett no-prov att göra på torsdag.. Men vi hörs, puss&kram! ♥

GE MIG SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0