Bom Bom Bom Bom

Hej bloggen, idag vaknade jag vid 09.30 för att gå upp och fixa mig o så innan patriik skulle komma hem till mig, när han kom så promenerade vi hem till elin. Hemma hos elin hittade hon sin "kompisbok" från när hon var liten som man skrev sina favoritsaker i , så jag och patriik gjorde det haha! Vi tittade sen på film, den var verkligen jättebra men jag kommer inte ihåg vad den hette.. Sen spelade vi twister, det blev oavgjort för mig och elin! :)
Vi 3 hade det iaf jättemysigt :)! Skulle hem till 4 eftersom att vi skulle få gäster, dom har inte gått än, känner mig en aning osocial hehe, :). Imorgon ska jag och familjen till några vänner på lidingö, ska bli jättemysigt! Sen på kvällen ska jag till kyskan med tjejerna och vara med i luciatåget, kommer säkert också bli mysigt. Puss&Kram! ♥

Haha, gammal men den är BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0