Bloggtorka

Heeej, kanske dags att blogga nu? Kom nyss in från en helkul kväll med my friends. Jag och emma gick till rasten vid 7, satt och spelade gitarr o sjöng, pratade med odell o kim o en massa andra, sen när idol började gick vi och satte oss i sofforna med alla andra som var där, bland annat patriik. Senare gick jag och patriik och mötte elin och gick tebax till rasten. Jimmy, eric och ante ringde och undrade om vi ville komma hem till ante så då gick jag, elin, emma och patriik dit. Vi hade det asmys, vi rökte vattenpipa och tittade klart på idol, o jag kan göra rökringar! :D:D
Sen skulle typ alla hem vid elva, så då gick jag, olle, ante, patriik och elin och lämnade elin , sen gick vi förbi ante och släppte av olle o han(killarna var helt crazy, sprang i full fart upp på sandboxarna och sprang in i buskar från den). Sen gick patriik o lämnade mig, asnajs så slapp jag gå själv! Nu ska jag snart lägga mig i sängen tror jag, hoppas ni har haft en trevlig fredagskväll, Puss&Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0