14/15

hej bloggi, igår så va det lucia i skolan, ja höll på att sviiimmmaaa, efter de åkte ja till pappi på östermalm där hans kontor ligger, jag skulle "jobbskugga" där 2 dagar aja, va inte där särskilt länge för pappa hade massa samtal så han tyckte synd om mig så han tyckte ja skulle gå och shoppa (:D), aa när ja stog på gina t kom de en skitsöt kille (oooooom du ser de här skriv!) och bah heej ursäkta min flickvän och du har typ samma stil så kan inte du hjälpa mig att hitta en julklapp, vi stog där och snacka i typ 20 minuter sen börja han skryta om att han varit med i dessies blogg så då gick jag efter de gick ja på träning haha de va kul somvanligt 8) ...a de va den dan idag skulle ja också till pappi men ja hade omprov så ja gick till skolan så ja stanna där ett tag, och ja orkade inte pallra mig till mammas kontor så jag blev kvar där och typ gled runt ha-ha. jag och erika (allt dåligt händer oss) blev muuuuuuuuulade eeeeeee! jag fick typ en blåtira meeen ja nämner inga namn *host*....sen bar det av till pappas kontor igen men idag skulle vi på möte med ef, eftersom jag ska åka till USA nästa eller nästnästa år. p.k.n.i.s

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0