Städa

Hejj! :)
Jag vaknade för 1 timme sedan ungefär, eftersom att vi kommer få gäster senare. Så då måste jag nog städa mitt rum innan lite och så, sen skulle jag tydligen hjälpa till och duka. Jag hatar det! :o Dammsuga hatar jag också , det är så himla jobbigt!
Jaja, men i helgen ska iaf min familj åka upp till lantstället i dalarna, och jag ska vara hos jossan medans då. För jag vill ju följa med jossan och dom när dom ska åka båt till blå lagunen på lördag! :)
Så det kommer bli asnajjs, jag och jossan har en liten plan på vad vi ska göra på fredagen men vi vet inte riktigt om det kommer funka än haha. Nu måste jag städa, pusshej! <3




You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Robin

Blå Lagunen är najs..

2009-08-06 @ 17:18:42
Postat av: Sarah

vad braa

2009-08-06 @ 21:44:59
URL: http://girlpoweer.blogg.se/
Postat av: Robin

Men det finna ålar där i

2009-08-07 @ 13:06:06
Postat av: sarah

Det kan nog jag och jossan hantera. :)

2009-08-07 @ 17:34:47
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0