Photoshop

Hejjsan!
Idag har jag haft en riktigt rolig dag!
På morgonen kom Alyson hem till mig vid halv 9, sen skjutsade pappa oss till UBG (upplands-bro gymnasium). Där var det en massa andra tjejer som också skulle på den här "utbildningen" av media/design saken. Det var 20 stycken, och vi hamnade i grupper om 4 stycken.
Först skulle vi gå ut och ta lite bilder på oss själva och våran grupp med systemkameror, sedan skulle vi redigera dom och så i Photoshop. Det var sjukt kul och det blev riktigt bra bilder! Imorgon ska vi skapa en egen hemsida, spännande!
Vi åt lunch där och så , sen slutade allt klockan 1 , jag, alyson och compani gick till busshållplattsen och väntade på bussen som kom 20 över, medans satt jag och alyson och tog kort på när vi gjorde "amir-posen" med läpparna haha. Det var väldiiiiigt svårt att se seriös ut he-he.

När jag kom hem gick jag och mötte älskling , sen har han vart här ända tills nyss, mysiigt (: <3


Alyson o jaaaag


Våran snygga pose haha.

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0