Onsdag

Hejjsan!
Jag och jossan åkte hem till mig och badade i poolen och solade och så i ungefär 2 timmar kanske. Jossans mamma ringde så då åkte vi hem till henne och åt middag, blåbärspaj till efterrätt, asgott!
Senare blev jossan sugen på godis så då cyklade (!) vi till centrum och köpte godis. På vägen dit träffade jag Jasmines brorsa Pierre och hans kompisar, så jag började snacka med honom och sen ville han ha skjutts till centrum, så då skjutsade jag honom dit, det gick fett bra! Jag är bäst på det haha. Sen satt han och vaktade våra cyklar medans vi köpte godis, gulligt av honom!
 Jag och jossan var väldigt proffsiga för vi hade tagit med 50 kr och vi köpte godis för 49:50, haha!
Vi smsade alyson och madde medans vi ändå var i centrum, då sa dom att dom var i Bålsta och badade men att dom skulle hem precis. Så vi satt och väntade på dom i rampen i typ 4 timmar kändes det som! Men vi hade kul iaf, och godiset hjälpte till lite också. Nu måste jag berätta en rolig sak som jossan sa haha!

Jossan: "Sarah! Titta på mååånen! Den är helt konstig och orange!" :o
Jag: "Vaaah? Vad snackar du om?"
Jossan: "Jaa det är jättekonstigt, den brukar inte se ut så!" o:
Jag: *gick och tittade på månen, tog av mig mina solglasögon och tittade igen* "HAHAHAHHAHA, Men jossan du kanske borde ta av dig solglasögonen!?"

(Vi hade solglasögon på oss för att vi inte hade någon mascara på oss)
Sen kom dom äntligen och prick då ringde jossans pappa och sa att hon skulle hem -.-  då var klockan halv 11 tror jag , då cyklade jag och jossan hem till henne o madde och alyson åkte moppe, det var läskigt för jag höll i Alyson när dom åkte moppe, det gick liiiiite snabbt asså!! Sen åkte jag alyson o madde tebax hem till mig så att dom fick se mitt rum o så, sen åkte dom hem.
Just nu sitter jag och planerar lite med jossan på msn och sen så smsar jag lite. Ska snart lägga in bilderna från grönan! :)<3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0